1kw (styczeń, luty, marzec) przychody pomniejszone o koszty akwizycji graczy 12.7mln zł Zysk netto 8.5mln zł Różnica 4.2mln zł
2kw (kwiecień, maj, czerwiec) przychody pomniejszone o koszty akwizycji graczy 10.25mln zł Zysk netto 5.65mln zł Różnica 4.6mln zł
W drugim kwartale mieliśmy mniejszy zysk netto spowodowany zbyt dużymi nakładami na kampanię pozyskiwania graczy, do tego pozostałe koszty były większe 4.6 vs 4.2 prawdopodobnie z uwagi kosztów nowego biura w warszawie o czym pisał prezes. Za lipiec mamy przychody pomniejszone o koszty akwizycji graczy na poziomie 4.2 mln czyli nieźle. Oby sierpień i wrzesień było podobnie to będzie można liczyć na około 8 mln zł zysku netto za 3kw co dałoby łącznie 22.2 mln za 3 kwartały. Zatem jest krótka piłka aby z 4 kwartałem poprawić wynik roczny. w tym roku nie będzie zysków z nowych projektów, to jest temat na przyszły rok. pamiętajmy o tym, że koszty cały czas są zbliżone, zaś każde 0.5 mln zł dodatkowego przychodu przekłada się na zysk netto. I nawet jeśli metagra dałaby tylko 0.5 mln zł dodatkowego przychodu miesięcznie to w skali roku daje aż 6 mln extra zysku netto. Zaś nowa gra RPG na pewno da wyraźnie większy przychód. Zatem podwojenie wyników jest bardzo prawdopodobne w przyszłym roku. Też mnie denerwuje ten stan, ale już bliżej niż dalej.