http://www.tvn.pl/grupatvn/advertising/newsList
Na początku lutego ruszyły dwa nowe kanały telewizji konsumenckiej – Shoping TV oraz Wait TV, wspólny projekt Agencji TVN, TVN Media oraz Call2Action.
W ramach wspólnych działań spółka Call2Action udostępni nośniki multimedialne zlokalizowane w trzech sieciach handlowych – Almie, Piotrze i Pawle oraz w Tesco.
Agencja TVN dostarczy materiały newsowe a TVN Media zajmie się pozyskaniem reklamodawców. Obecnie cała sieć liczy 3000 ekranów, co przekłada się na 25% zasięg w grupie 18+ cyklicznie robiącej zakupy. Od marca zasięg wzrośnie do 30%, a pod koniec roku do ok. 60%. Dla wszystkich podmiotów uczestniczących w nowym projekcie priorytetem było zapewnienie jak najwyższej jakości emitowanych materiałów reklamowych oraz informacyjnych, dlatego trwają intensywne prace oraz inwestycje w rozbudowę infrastruktury.
Według badań 26% klientów reklama w markecie pomogła podjąć decyzje zakupową i sięgnięcie po reklamowany produkt. Projekt telewizji konsumenckiej jest przełomem na polskim rynku reklamowym, za sprawą unikalnego know-how wniesionego przez każdego z partnerów. Celem nadrzędnym dla nowego projektu jest zbudowanie nowej kategorii na rynku oraz zagospodarowanie niszy, którą jest telewizja konsumencka.