W związku z podpisaniem umowy ze Studenac d.o.o. dotyczącej współpracy w zakresie PUDO
(pick up drop off) w placówkach handlowych prowadzonych przez Studenac na terenie Chorwacji
spółka rozpoczęła w 2024 r. świadczenie usług na tym rynku. Spółka prowadzi również prace nad
pozyskaniem kolejnych partnerów poza rynkiem polskim. Spółka planuje również zaoferowanie
automatów kurierskich zintegrowanych z systemem Pointpack partnerom w sieciach handlowych,
firmach kurierskich i innym usługodawcom. W 2025 r. Spółka zamierza przeznaczyć na inwestycje
związane z pracami rozwojowymi do 4 mln zł.
Zgodnie ze zmodyfikowanym harmonogramem realizacji projektu dostawy APM dla Poczty
Polskiej S.A. wysokość przychodów w segmencie APM powinna istotnie wzrosnąć w 2025 r., by
następnie zmaleć latach 2026 i 2027 w związku z zakończeniem realizacji wszystkich dostaw APM
i świadczeniem wyłącznie usług serwisowych.