Dnia 2025-07-18 o godz. 22:08 ~MC60 napisał(a):
> Wyniki netto za I półrocze słabsze o 10 mln. zł, przychody większe o 10% a natężenie ruchu większe o 5%. Ktoś robi/podnosi sztucznie koszty lub podkrada kasę po ciemku (coś jak w Mirbudzie). Podobno koncesja kończy się w marcu 2027 (czy na pewno?). Tak miało być za Sasina tego od opłaty mocowej, NABE, metropolity warszawskiego, czy SMR (o nieznanej technologii) i dobiciu JSW pseudo podatkami. Mnie zastanawiają planowane inwestycje za ponad 74 mln. zł. Gdyby mieli mi zabrać koncesje nie kiwnąłbym palcem aby wydać choć 1 zł. na inwestycje nie dla mnie. Całą kasę wpakowałbym na dywidendę, przecież nam wielki pakiet. Remontami czy przebudowami niech się martwi nowy właściciel czyli rząd RP i jego politycy. Obsiądą wszystkie stołki i koniec z zyskami. Koncesja to jedno a sposób odkupienia akcji to coś innego i ciekawego. Skoro PZU ma 20 mln akcji i inni udziałowcy po kilka milionów to warto poczekać na dalsze losy spółki. Tu widzę rolę Budki i Pogłosa.
znowu "PZU" ze swoimi paroma procentami akcji a tymczasem 61,19% ma Mundys z Włoch i "PZU" ma niewiele do powiedzenia, na stronie Mundys też jest data końca koncesji: https://www.mundys.com/en/mobility/tollroads-motorways/poland i właściwie tylko to jest ważne co planują Włosi, do tego komunikat z 4 czerwca, jest tutaj na Bankierze...