W tej chwili wishlista to orientacyjnie 85-90 tys. osób (do premiery spokojnie powinniśmy przekroczyć setkę). Na jaki peak/sprzedaż liczymy? W tej chwili na podstawie posiadanej wishlisty oczekuję 1/3 poziomów Succubusa: peaku graczy ok. 600 osób i sprzedaży powyżej 10 tys. sztuk w ciągu pierwszych 72h. Na pewno na żaden wielki sukces sprzedażowy nie ma się co tu nastawiać - Paranoid to przede wszystkim test umiejętności technicznych zespołu i jedynie "przystawka" do Tormentora (to tylko moja opinia, ale myślę, że rynek patrzy na to podobnie). Co do nakładów, to na wszystkie robione gry (a trochę ich jest) MMS wydało do tej pory 5 mln zł (stan na II kw 23). Budżet samego Paranoida nie jest znany, ale stawiałbym, ze zamknie się on w 3-4 mln zł (relatywnie sporo, więc na szybki zwrot nakładów nie ma co liczyć ; myślę, że może być to kwestia nawet roku).