Trzykrotny wzrost przychodów i pozyskanie kilkudziesięciu nowych klientów to główne cele TETA HR Center na 2009 r. Spółka zależna giełdowej TETY zamierza również aktywnie edukować rynek w zakresie wiedzy o outsourcingu.
Miniony rok był dla TETA HR Center pierwszym rokiem działalności operacyjnej. W tym czasie spółce udało się pozyskać kilkunastu klientów zatrudniających w sumie ponad 5 tys. pracowników. Są wśród nich m. in. instytucje o profilu bankowym, produkcyjnym, handlowym oraz usługowym. TETA HR Center rozpoczynała działalność we Wrocławiu. Dzięki stworzeniu oddziału w Warszawie uzyskała możliwość sprawniejszej obsługi klientów z całej Polski. Powoływanie kolejnych przedstawicielstw w innych częściach Polski oraz działania marketingowe, mają pomóc wrocławskiej spółce pozyskać w bieżącym roku kilkudziesięciu nowych klientów.
- Zakładamy dalszy, dynamiczny wzrost i penetrację rynku. W 2009 r. zwiększymy przychody trzykrotnie. Takie założenia wynikają z obserwowanej przez nas tendencji wzrostu zainteresowania usługami outsourcingowymi wśród dużych firm i organizacji. Rynek ten rozwija się wprawdzie dość powoli, ale systematycznie – podkreśla Paweł Żak, prezes TETA HR Center. Chcąc przyśpieszyć rozwój spółki, obecnie spółka poszukuje partnerów handlowych, którzy sprzedają rozwiązania informatyczne do firm i byłyby zainteresowane rozszerzeniem swojej oferty o usługi outsourcingowe.
Kolejnym wyzwaniem jakie stawia przed sobą TETA HR Center w 2009 r. to edukacja. Na polskim rynku, wiedza o zaletach outsourcingu jest na razie niewielka. Edukacja jest więc konieczna do rozwoju idei outsourcingu, jako realnej alternatywy dla tradycyjnego modelu prowadzenia biznesu opartego wyłącznie o własne zasoby ludzkie i informatyczne. - TETA HR Center chętnie uczestniczy w inicjatywach edukacyjnych związanych z outsourcingiem. Mieliśmy okazję uczestniczyć w konferencjach tematycznych, takich jak na przykład X Kongres Kadrowego, czy Międzynarodowy Kongres HR i innych. W zakresie edukacji o outsourcingu planujemy podjąć również współpracę z Polskim Towarzystwem Outsourcingowym- zapowiada prezes. Jego głównym celem jest popularyzacja outsourcingu jako korzystnej, skutecznej metody zarządzania firmami i przedsięwzięciami gospodarczymi.