INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Dotyczy: postępowania prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej na dostawę sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem na potrzeby Organów prowadzących szkoły i placówki oświatowe (WIP.261.23.2025.NP) Centrum Obsługi Administracji Rządowej, działając na podstawie art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, niniejszym informuje, iż dokonuje zmiany zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej jako „SWZ”) w następującym zakresie: Specyfikacja Warunków Zamówienia: 1) Rozdział XI podrozdział I ust. 1, który otrzymuje brzmienie: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie pod adresem: https://zamowienia.eb2b.com.pl lub https://platforma.eb2b.com.pl do dnia 25 czerwca 2025 r. do godz. 11:00. 2) Rozdział XI podrozdział II ust. 2, który otrzymuje brzmienie: Oferty zostaną odszyfrowane i otwarte za pośrednictwem Platformy pod adresem https://zamowienia.eb2b.com.pl lub https://platforma.eb2b.com.pl w dniu 25 czerwca 2025 r. o godzinie 11:30. 3) Rozdział XII ust. 1, który otrzymuje brzmienie: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 120 dni tj. do dnia 22 października 2025 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.