Moim zdaniem bardzo dobra decyzja, w przypadku solidnego produktu jest to dobry boost marketingowy
Mysle, ze 70k grupy przebiją lekko. Green Hell solo vs co-op to peak graczy x 4. Nie mowie, ze tutaj bedzie tak samo ale potejcal na tym tescie jest duzo wiekszy. Poprzedni playtest dodal 13k, ten powinien więcej
- jest baza graczy z poprzedniego testu
- tryb co-op zrobi wiekszy szum na socialach i przyciagnie wiecej graczy (sprawdzone na GH innych grach)
- po ostatnim tescie ruch na grupce Steam byl wlasnie przez miesiac-dwa. Po playtescie do premiery bedzie niecaly miesiac wiec zainteresowanie bedzie caly czas duze
- Drugi playtest jest nowszy i ma wiecej kontentu (oprocz samego co-op)
- Dodali tluamczenie na RU i Chinski, co zmienjszy liczbe narzekaczy :D
Ryzyko jest takie, ze jezeli gra jest miałka to część ludzi pogra przez tydzien za darmo i o tytule zapomni no ale wtedy brak ich kupna trzeba traktowac jako koszt marketingu :)