Ci panowie się ośmieszają,
te postulaty mogą sobie na haku w drwianym domku wywiesić.
Nie ma i nie było żadnych podstaw by domagać się jakichkolwiek odszkodowań to PR--owa zagrywka za Marcina W...za wszystko było zapłacono za Rządów Morawieckiego via PGE albo Węglokoks, to sam tusk wszczynał panikę na Terminlach granicznych strasząc Polaków brakami węgla a PL wprowadziła embargo na import z RU gdzie reszta Europy dalej kupowała....Ile to mln ton węgla zalega do dziś, 1,5 mld przychodów nie brały się z kosmosu a owi mityczni klienci co odeszli musielibyy wykazać rzeczywiste straty. Kto z wielkich klientów nie miał własnego transportu? poza Budimex nikogo nie widzę a od kiedy oni w zimie tak pracuą :).
Inwestycje w kraju, dostęp do infrastruktury, CO2, bla bla po Ukrainę, ta sama UA korzystała z usług PKP Cargo w Dorohucku i niszczyła polskich farmerów...Kto wypłaca im straty...
MON ma podpisany kontrakt z PKP Cargo wieloletni i nie będzie woził po kraju jak owe 2 tony min a reszta t Zachod transportuje sprzęt niepolski i nam nic do tego...
CPK, ha ha ile to kłamstw z mównicy sejmowej wczoraj padło? Może Bestia z Kutna pomoże która jako posłanka się martwi tym co dzieje się w PKP Cargo....
Prawda jawi się brutlnie: oddacie udziały na szlaku LHS, oddacie udziały w terminalach jak Sławków, Małaszewicze a forsa zostanie przejedzona na odprawy i zwolnienia , jakieś 80 mln za Sławków i Cargotor winno wpaść...
W ramach grupy rekonstrukcyjnej niech zaproszą jeszcze tuska do GDN
do tunelu na dworuc Głównym a on sprzeda im pieczywo a oni udawać będą klientów i niech Tadeusz też wpadnie
tym razem niech odda kasę piekarzom to z tego Zarządu i Zarządcy sądowego chleba (prawdziwej sanacji) nie będzie.
SKM w GDN też stanie bo Cargotabor im złom remontował :)