Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  152,45 zł , zmiana od tamtej pory: -9,02%

Re: Obsługa przez asystenta AI

Zgłoś do moderatora
Dnia 2025-11-05 o godz. 13:31 ~Abox napisał(a):
> Niestety obsługa zamówienia przez asystenta AI to moim zdaniem porażka. Na plus odpowiadają na wiadomości e-mail. Dam znać ile trzeba czekać na zwrot środków w przypadku zwrotu towaru. Póki co to czas na oczekiwania na zamówienie wydłużył się. Zobaczymy jak będzie z obsługą zwrotów.

Odważnie CCC i bez zrozumienia świata :-)))

https://ithardware.pl/aktualnosci/ai_obsluga_klienta_problem_badanie-43121.html

Trudno nie odnieść wrażenia, że cała fala zachwytu nad sztuczną inteligencją zaczyna zderzać się z rzeczywistością. Miało być szybciej, prościej i taniej a tymczasem pracownicy infolinii skarżą się, że AI zamiast pomagać, tylko komplikuje im życie, źle rozumie klientów, gubi sens rozmów i wymaga ciągłego poprawiania. Klienci z kolei coraz częściej mają dość rozmów z botami, które nie potrafią rozwiązać prostych spraw, i zwyczajnie rezygnują z kontaktu z firmą. To klasyczny przykład momentu, w którym technologia przeszła z fazy euforii w fazę rozczarowania, czyli dokładnie to, co opisuje krzywa zmian (Hype Cycle). Wszyscy najpierw zachwycają się nowością, potem inwestują bez opamiętania, a dopiero później przychodzi refleksja, że technologia jeszcze nie jest gotowa na to, by wziąć na siebie odpowiedzialność za codzienne procesy operacyjne.

Dlatego to nie jest czas, żeby ślepo rzucać się w pełne wdrożenia AI w firmie. Na tym etapie to wciąż temat eksperymentalny, obszar badań i testów, a nie gotowe rozwiązanie do kluczowych procesów biznesowych. AI dziś bardziej przypomina prototyp niż narzędzie produkcyjne. Biznes, który dziś zachowa chłodną głowę i potraktuje AI jak projekt R&D, jutro wygra bo będzie gotowy wtedy, gdy inni będą łatać skutki własnego pośpiechu i nieuzasadnionych oczekiwań. Warto więc wstrzymać się z wdrożeniami do momentu, aż przyjdzie prawdziwy kryzys AI i napompowana bańka pęknie z hukiem - to będzie najlepszy moment, by działać mądrze i z przewagą unikając błędów napaleńców.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
CCC 1,09% 138,70 2025-11-14 17:04:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.