Prawdziwa wisienka na torcie to sie kryje w uslugach obcych z 17.118 mln w 2012 przez do 28.242 mln w 2014 i rekordowe 34.128 mln w 2015 i to pomimo spadku przychodow wzgledem 2014. Wlasnie tu sie kryje przezarty zysk. O ponad 30 baniek zwieksozne zadluzenie i zadnego pozytywnego efektu... platforme zakupowa drugi raz zamawiaja i dalej nie dziala jak nalezy.
Tu jest przede wszystkim potrzebna restruktyryzacja nie zapasow, ale restrukturyzacja zarzadzania spolka i ludzie ktorzy mysla o rozwoju firmy, a nie o tym ze za tydzien wyplata bedzie. Bo jak na czolowych stanowiskach siedza atechnologiczni kabotyni, to nie zatrudnia kompetentnych podwladnych, a wiekszosc rzeczy trzeba kupowac kilka razy zanim sie zamortyzuje (na przyklad amortyzacja oprogramowania to zazwyczaj 3 lata, czasami do 5 - a tu 1,1 mln w bloto).