Z całym szacunkiem, ale taki np. BYTOM w latach 2009-2012 stracił na czysto 60 mln zł. Jak kurs się zachował po roku 2012, po tych stratach wiemy wszyscy. Co do PMA 9 milionów złotych w trzy lata to nie jest dużo, marketing i promocja kosztują. Chociaż zgodzę się z Tobą, że bardzo duża część zysków "uciekała do właścicieli" Nawiązałem do facebooka, bo widać tu wreszcie jakieś chęci pójścia w dobrym kierunku i widać bardzo silny marketing (który napewno ma swój udział w kosztach). Zarząd doprowadził spółkę do tego momentu, który jest dzisiaj ----> stąd zostały już tylko dwie drogi - utrata płynności i upadłość w przeciągu roku, albo pokazanie rentowności. Po podejmowanych WRESZCIE działaniach widać walkę o tą drugą drogę. Co do zysku 500 000 zł przy przychodach 12,5 miliona kwartalnie w branży obuwniczej - wydaje się to być konserwatywne założenie. A ja osobiście stawiam na wyprowadzenie spółki na prostą.
Też wolałbym zobaczyć poprawę w wynikach, ale jak już ona będzie widoczna, kurs na pewno nie będzie na poziomie kilku złotych