Wow, piękne wyniki za 2kw 2023: Zysk brutto 2,1 miliona PLN, Zysk netto czyli po opodatkowaniu prawie 1 milion PLN
Suma bilansowa spółki wzorsła o ponad 1,9 miliona PLN.
W innych okolicznościach natury mielibyśmy piękne wzrosty po takim raporcie, możę nawet górne widły. Ale się poczeka...
Do tego komentarz Emitenta do Repotu:
"W drugim kwartale 2023 r. przychody ze sprzedaży wzrosły o 150% w porównaniu do analogicznego okresu roku 2022, a zysk netto wzrósł prawie pięciokrotnie. Wynika to częściowo z możliwości komercyjnych związanych z Sony i usługą PS Plus. Wszystkie trzy tytuły United Label S.A. zostały włączone do usługi subskrypcji PS Plus w 2023 roku. Pierwszy tytuł, który pojawił się w PS Plus, "Tails of Iron", został udostępniony w kwietniu 2023 r. i do końca kampanii powiększył 11-krotnie liczbę osób, które grały w tę grę na Playstation, a wielu subskrybentów dodało ją do swojej biblioteki. Plany Spółki związane z dotarciem do znacznie większej liczby graczy "Tails of Iron" są kontynuowane - nowe rozszerzenie premium o nazwie "Brightfir Forest", które planowane jest na pozostałą część roku, będzie oferowało rozszerzoną zawartość, oferującą wiele godzin rozgrywki i umożliwiającą stworzenie nowego produktu w formie Edycji Deluxe. "Eldest Souls" i "Röki" zostaną włączone do usługi subskrypcji PS Plus w pozostałej części roku, a Spółka spodziewa się wzrostu liczby instalacji obu tych gier. Prace nad dwoma tytułami w produkcjach United Label S.A. nadal postępują. Druga gra od Odd Bug Studios oraz nowa gra od Sam Enright Productions w tematyce science fiction są kontynuowane, a dotychczasowy postęp prac nad grą jest zgodny z wcześniejszymi założeniami. Spółka nadal współfinansuje produkcję obu gier i będzie finansować ich kampanie marketingowe. Spółka kontynuuje przegląd nowych platform i nowych możliwości monetyzacji swojego obecnego portfolio produktów, oraz prowadzi zaawansowane rozmowy z kluczowymi partnerami, w tym potencjalnego wydania wybranych tytułów w formie subskrypcji na wybranych platformach w późniejszym okresie cyklu życia produktu. Zarząd Spółki w dalszym ciągu prowadzi intensywne działania mające na celu poszerzenie portfolio gier. Spółka jest na różnych etapach negocjacji z wybranymi podmiotami, których aktualne projekty mogą zostać włączone do katalogu wydawniczego Spółki. Zgodnie z obraną strategią, Spółka w dalszym ciągu koncentruje się na produktach, które mają odpowiedni potencjał, aby odnieść komercyjny sukces zarówno na platformie PC, jak i konsolach. Spółka planuje finansować obecne i nowe projekty ze środków własnych. Zespół Rozwoju Biznesu analizuje obecnie ponad 70 gier miesięcznie w procesie selekcji gier do portfolio wydawniczego Spółki."