Moim zdaniem wszystko czyli ostateczna wielkość wishlisty w dniu premiery oraz sprzedaż w pierwszych dniach, tygodniach i pierwszym zależy od sumy kilku czynników. Przede wszystkim przyjęcie przez graczy prezentacji, jak spodoba się gameplay, przebieg kampanii i to jak szybko będzie rosła popularność. Im bliżej premiery tym lepiej, dlatego ważne by jak najszybciej budować popularność. Na dobrą sprawę to wishlista już kwalifikuje się do określenia jako bardzo dobra, wysoka pozycja i imponująca ilość graczy. Kilka miesięcy temu Drago poinformowało że "wishlista tytułu liczy ponad 160 tys. zapisów. Krakowski zespół pełni przy projekcie rolę producenta oraz wydawcy" Dokładnie w kwietniu tego roku a więc pół roku temu. Pytanie ile tysięcy graczy dodało Winter Survival do wishlisty od kwietnia. Powtarzam bez żadnych działań marketingowych- jedynie organiczny przyrost zainteresowania. Może się okazać że milion sprzedanych kopii Winter Survival to bedzie kilka dni jeśli spółka nie popełni błędów po drodze i wykorzysta potencjał jaki ma już w tej chwili.