Forum Giełda +Dodaj wątek

Re: marzenia do kupienia

Zgłoś do moderatora
Dnia 2012-12-23 o godz. 18:46 ~878 napisał(a):
> zeby bylo jasne!ING sprzedal tylko ok 135k papiera co
> pozwolilo mu zejsc ponizej 5%,teraz pomyslcie dlaczego?
> zeby zrobic strate fiskalna?
zeby wyjsc calkiem ze
> spolki(na podbitce)?
zeby za chwile uwalic kurs do 0,2-0,3
> i odkupic
moze cos wiedza co nie jest powszechnie wiadomo
> jakos nie wierze ze wychodza zeby zaraz wejsc zpowrotem
> wiadosci ze spolki ostanio nie najlepsze byly/strata,dlugi/
> przyszlo9sc nie znana,tylko nie piszcie ze sroga zima cos
> tu pomoze
bo srogie zimy to mamy co roku
haslo 2,5 w
> pierwszym kwartale to raczej zyczenia wypowiadaneprzez
> zwierzeta w wigilie.
co nas czeka ?jak macie jakies
> przemyslenia to walcie.


Nadchodzą Święta zajmij się nimi, sobą póki czas i nie wypisuj spraw o których nie wiele wiesz

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
WESTAISIC 0,00% 0,00 1970-01-01 01:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.