Niestety obawiam sie, że zarząd jest słaby w organizacji:
- marketingu,
- równolegle działających zespołów deweloperskich, które powinny robić kilka projektów rownolegle,
- rekrutacji pracowników, oferta jest tylko na jednym portalu, czyli tak jakby nie zależało im zeby szybko rekrtutować,
- zarządzania projektami (rok obsuwy na grze..).
Jeśli VR jest faktycznie u progu ogromnego skoku rozwojowego, spółka ma 3mln gotówki na koncie na rozwój, a gry zwracają się bardzo szybko od premiery, to powinni piecem rekrutować nowe zespoły i skalować biznes. Tutaj czegoś brakuje - niestety - bo jestem ubrany pod korek.. Mam nadzieję, że Zarząd się ogarnie i nauczy skalować swój biznes, który ma duży potencjał. Póki co to jak oglądać przedszkolaków (CRB) grających w piłkę na boisku dla dorosłych (playway, cdp i inni). Od roku kiśniemy i czekamy czy coś z tego wykrzesają..