Wszystkie spółki otwarcie komunikują że będą korzystać z crossmarketingu czyli przykładowo gra Duality będzie prezentowana społeczności Gas Station Simulator od Drago Entertainment, społeczności którą zgromadzi symulator Perfect Circle, społeczności graczy Car Dealer Simulator od Garage Monkeys. Drago Entertainment ogłosiło rozwój strategii o działalność wydawniczą, tak więc tworzy się idealny hub do promocji gier ze studiów/spółek w które zainwestował/wszedł Phenomen Games. Przypomina to nieco model strategii Playway. Kiedyś słyszałem w którejś z wypowiedzi porównanie dotyczące planów ekspansji Drago, że oni zamierzają stać się drugim PlayWayem. Drago jest idealnym wydawcą dla gier z kategorii symulatorów= ponad 1.5 miliona graczy GSS. Jeżeli to prawda, wszystko zaczyna tworzyć logiczną całość. Jak wytłumaczyć dotychczasową ciszę? Znam pewne powiedzenie, na temat pieniędzy i ciszy które może być w tym przypadku kluczem do rozwikłania tej zagadki.