Kilka pytań o moce przerobowe do poratowanie gier w grupie PLW. Po latach 20/21, mam wrażenie, że zmalała ilość premier konsolowych, a czas oczekiwania od premiery PC do premiery konsolowej wzrósł. 1. Czy są rozwijane wewnętrzne zespół do portowania w PLW? 2. Niektóre spółki rozpoczęły portowanie własnych gier (frozeny, piramid, rockgame) czy jest możliwość zlecenia im gier z grupy PLW oraz czy mógłby Pan podać,które jeszcze spółki portują własne gry?
3. Jak wygląda sytuacja obecnych spółek portingowych(ilość osób oraz marża na portach czy lepsza/gorsza niż w latach poprzednich) takich jak ConsoleLabs, UFgames, Ultimate - pytam, bo co raz wolniej wydają porty, a w przypadku UFGames zatrzymali się całkowicie. Czy wynika to z oczekiwania na kod źródłowy/wyższą jakąś portów/redukcja etatów spowodowana niższą marzą na portach.
4. Po sprzedaży ConsoleWay czy są plany tworzenia/ nawiązywania współpracy nowych spółek portingowych?
5. Czy w planach jest portowanie wszystkich wydanych gier ?
6. W jakich widełkach oscylują koszty zrobienia przeciętnego portu?
7. Jakie umowy portowe preferuje PLW, ryczałt czy % od sprzedaży? Których ma więcej?
8. Jakie są plany na najbliższe lata z portowanie? Przechodzimy na zespoły wewnętrzne czy może nowe spółki protujace czy będziemy zlecać porty na zewnątrz grupy? W którą stronę zamierza iść strategia grupy PLW?