- W ostatnim czacie Pan wspomniał, że nie był zwolennikiem pomysłu na używane samochody. Jednakże, z obserwacji wynika, że gry takie jak car for sael, My Summer Car czy Mechanic, samochody cieszą się dużą popularnością w tym gatunku. Jak Pan motywował swoje nietrafione przewidywania?
- Odniosłem wrażenie, po zapoznaniu się z Pana wywiadami oraz poczynaniami niektórych zespołów, które zadebiutowały na giełdzie, że PLW inwestuje w pomysły, które zespół skutecznie zareklamuje podczas rozmowy o inwestycjach z PLW.
Czy uważa Pan, że takie podejście nie daje szansy deweloperom, którzy mają umiejętności w produkcji gier, ale niekoniecznie w sprzedaży walorów inwestycyjnych? Również prowadzi to do bagatelizowania produkcji w tematach których nie jest Pan biegle obeznany i może nie dostrzegać potencjału sprzedażowego?
- Gra "Builders of Egypt Mobile", były informacje, że jest w fazie soft launch. Znajdowała się na koncie Movie Mobile. Z tego, co zrozumiałem z komunikatów mov, produkcję mobilną zlecono z mobilway. Gra została upubliczniona? Czy środki nie zostały wykorzystane zgodnie z przeznaczeniem na tę grę?