Lidl wprowadza elektroniczne cenówki z chińskiej firmy Zhejiang Hanshow Technology, która na swojej stronie https://www.hanshow.com/en nie chwali się, tym, że to chińscy komuniści, dopiero po chwili poszukiwania w internecie widać, że to chińskie przedsiębiorstwo.
https://www.linkedin.com/company/hanshow
https://usermanual.wiki/Zhejiang-Hanshow-Technology/XL3N/info
W ten sposób mamy powoli dostarczane kolejne przykłady na zmianę orientacji niemieckiej gospodarki z imperializmu rosyjskiego na komunistyczny imperializm chiński jako głównego partnera handlowego.
Auchan też wdraża elektroniczne cenówki i też chińskie cenówki tam będą.
https://handelextra.pl/artykuly/261198,auchan-wdraza-elektroniczne-cenowki
Cenówki Hanshow są czterokolorowe, mają kilka rozmiarów do wyboru i jest to jeden z powodów dla których są wybierane zamiast małych, jedynie jednego rozmiaru cenówek Saule. Zarząd spółki powinien od dawna już patrzeć na ręce konkurencji i albo ich wyprzedzać, albo robić to samo co oni aby nie zostać w tyle, ale jak widać mija czas, a zarząd Saule zostaje w tyle.