Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  7,14 zł , zmiana od tamtej pory: -3,36%

Re: Która ze spółek JRa ma największy potencjał na Unicorna?

Zgłoś do moderatora
Re: pamietamy Autor: ~oze [83.25.124.*] 2024-03-13 14:04
Dnia 2024-03-13 o godz. 13:39 ~Ad napisał(a):
> Skup własny to logiczne że znowu będę zaniżać i spekulować żeby tanio kupić i tak od lat hehe nie wywindują tego kursu bo muszą skupić .. jakie to proste

SKUP WLASNY JUZ IM NIE POTRZEBNY ,NIE ZDAL EGZAMINU PRZED GŁOWNYM DLATEGO BYŁA NOWA EMISJA BEZ PRAWA POBORU DLA PREZESAJANUAREGO I 2 INNYCH OSÓB .NIEBAWEM SIE PRZEKONASZ JAKI BEDZIE KOSMOS NA KURSIE JRHOLDING.NIEBAWEM TEZ BEDZIE ZE SKUP SIE ZAKONCZYL , ALE TEZ TRZEBA WIEDZIEC ZE GRANICA SKUPU JEST TERAZ 40 ZŁ, NIE 1 ZŁ JAK BYLO KILKA LAT TEMU.DLATEGO CZEKAM CIERPLIWIE NA KURS 70-100 ZŁ I BEDE SIE ZASTANAWIAL CO DALEJ

oze??? jakiś komentarz?

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
JRH -1,43% 6,90 2025-11-03 16:18:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.