Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  1,88 zł , zmiana od tamtej pory: -20,21%

Re: Kto jest dobry z matematyki?

Zgłoś do moderatora
A ja Ci napiszę Maniok, dlaczego właśnie my tu mamy prawo pisać. Jesteś tu widocznie za krótko, ale nie wejdziesz ocenisz i wchodząc po 1,88 masz komfortową sytuacje, jest tu grupa osób będąca z tą spółką od poziomów jej debiutu na GPW, a nawet sprzed, gdy pojawiły się pierwsze informację, że przez odwrotne przejęcie EKIPA wejdzie na giełdę, popatrz na wykres, jak jesteś taki bystry i odpowiedz sobie na pytanie, co my tu żeśmy takiego doświadczyli. Dziś jest ten dzień, kiedy możemy się przekonać, po raz pierwszy od informacji o Ekipie na giełdzie, kiedy przekonamy się o wartości naszych akcji, gdyż widzisz Maniok, dopiero dziś mamy tu prawdziwy debiut, a dotychczasowe notowania, to było jak zły sen. Moja ocena sytuacji.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
EKIPA -3,85% 1,50 2025-11-05 17:01:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.