Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  39,65 zł , zmiana od tamtej pory: -67,11%

Re: Konferencja CS2

Zgłoś do moderatora
Warszawa, 09.11.2022 (ISBnews) - Big Cheese Studio ruszy z kampanią marketingową gry "Cooking Simulator 2" na początku przyszłego roku, poinformował CFO Jakub Rafał.
"Skupiamy się na rozwoju 'Cooking Simulator 2'. Kampania marketingowa ruszy od początku 2023 roku z wersją cinematic. Ważne jest dla nas zbudowanie odpowiedniej narracji, która ma szybciej wprowadzić gracza do gry" - powiedział Rafał podczas spotkania z dziennikarzami.
Sequel przeboju spółki przewiduje m.in. tryb multiplayer, tworzenie własnych potraw, zaoferuje ponad 50 dań na start i nielimitowaną możliwość ich rozwoju, jak również rozwój postaci, wymienili przedstawiciele spółki.
"Pokażemy również na początku roku grę 'Pizza Empire'. Z każdą kolejną grą chcemy przeskakiwać na kolejny poziom przychodowy poprzez ciągłą pracę nad tytułami w stylu game as a service, uczestniczyć we wszystkich wydarzeniach na Steam, co daje widoczność. Dzięki temu notujemy poprawę wyników i tak chcemy oferować kolejne tytuły. Sprzedaliśmy ok. 1 mln podstawowej wersji 'Cooking Simulator' i setki tysięcy DLC na Steam. W segmencie wydawniczym mamy dwie gry do wydania według programu motywacyjnego i nie widzimy dużych ryzyk dla tego planu" - dodał CFO.
W przypadku dotychczasowego tytułu spółki - "Cooking Simulator" - sprzedaje się on w ok. 50 tys. sprzedaży wersji podstawowej kwartalnie, do czego dochodzą wersje VR i DL oraz konsole.
"Dostaliśmy tytuł gry roku na VR i mamy najlepszy tytuł o gotowaniu, w zasadzie nie mamy konkurencji. Możemy dzięki temu wprowadzać powoli promocje cenowe. W efekcie bundle podstawki i dodatków kosztuje ok. 200 zł i stanowi 25% wolumenu sprzedaży wobec 72 zł samej podstawowej wersji. Sprzedajemy naszą grę wraz z dodatkami wyżej cenowo niż gry z segmentu AAA " - wskazał Rafał.
Konsensus rynkowy zakłada, że Big Cheese Studio wypracuje w tym roku zysk netto w okolicach 20 mln zł.
"To jest C/Z na poziomie 8, co sprawia że jesteśmy notowani z min. 50% dyskontem do rynku. Nie publikujemy prognoz, jednak chcielibyśmy dowieźć konsensus rynkowy" - podkreślił CFO.
Big Cheese Studio to działający od 2018 roku producent i wydawca gier wideo z Łodzi. Większościowym akcjonariuszem Big Cheese Studio jest PlayWay. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2021 r

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
BIGCHEESE -0,61% 13,04 2025-09-19 16:48:16
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.