Zgadzam się z Wami. Tamten flakon był dużo lepszy mały napis Chopin op. i numer, wyglądało to z klasą. A teraz wielki napis CHOPIN ...na cały flakon, delikatnie mówiąc "wiocha".
Też jakoś widzę, że Code jakoś ucichł, dziwne. Swoje przytulili :) za friko :) Czasami mam wrażenie ,że ktoś siedzi w tej spółce i działa na jej niekorzyść...
Dlaczego ludzie z działu marketngu firmy nie wykorzystują okresu przedświątecznego do promocji zestawów świątecznych na facebooku ?? To nic nie kosztuje !!!! Chcemy to w końcu sprzedawać , czy nie ????
Dlaczego nie ma partii nowych perfum Chopin w sprzedaży internetowej firmy , jest okres przedświąteczny i na pewno ktoś by kupił !!!!
Ja rozumiem ,że nie ma nas jeszcze w perfumeriach stacjonarnych ,bo do tego potrzeba umów etc, ale sklep internetowy firmy ?????
Kto siedzi w marketingu Miraculum??? Zwolnic!!!!