Ad. 1 Oficjalnej polityki dywidendowej brak (jeżeli jest inaczej to niech ktoś mnie poprawi). Dywidenda wypłacana od 4 lat, w różnych wysokościach, ale ogólnie trend wzrostowy. Biorąc pod uwagę obecną ilość gotówki w spółce (ponad 100 mln zł) wypłaty dywidendy powinny utrzymać sie przez następnych kilka lat nawet przy znacznych inwestycjach.
Ad. 2 Moim zdaniem perspektywy b. dobre. Rynek transportowy jest rynkiem perspektywicznym. Transpolonia działa nie tylko na rynku polskim ale również zagranicznym co jest niewątpliwie atutem spółki. Przychody rosną r/r i brak jest sygnałów aby ten trend miał się odwrócić. Zgodnie z informacjami przekazywanymi przez spółkę planowany jest rozwój organiczny poprzez pozyskiwanie nowych kontaktów za granicą, rozwój taboru oraz przejęcia innych podmiotów. Do tego ma służyć głównie kasa ze sprzedaży OTP. Jednocześnie w ostatnim okresie występuje znaczny wzrost stawek za usługi transportowe, co powinno również wpływać pozytywnie na wyniki spółki w II i III kw. br.