Emitent, zgodnie z poprzednim raportem wskazuje że powyższa zmiana wynika z dążenia do poprawy pozycji Emitenta i zwiększenia rozpoznawalności produktów Emitenta na rynku audio. W szczególności celem Emitenta jest doprowadzenie do wyraźnego rozróżniania przez uczestników rynku poszczególnych linii produktowych Emitenta. Jednocześnie, planowana zmiana firmy Emitenta uwzględnia sygnały otrzymywane w szczególności do odbiorców obudów głośnikowych produkowanych przez Emitenta na rzecz innych europejskich producentów głośników. Odbiorcy obudów zwracali bowiem uwagę na fakt, że obudowy nie powinny być dostarczane przez spółkę posługującą się firmą identyczną jak marka handlowa zestawów głośnikowych Emitenta, stanowiących konkurencję dla produktów odbiorców obudów głośnikowych Emitenta. W efekcie, propozycja zmiany firmy Emitenta ma umożliwić produkowanie i oferowanie przez Emitenta, pod nową firmą, produktów pod czterema markami handlowymi, to jest:
*Pylon Audio - podstawowa marka zestawów głośnikowych Emitenta (obecna oferta to 9 linii produktowych)