Potencjał to ona miała zawsze, ale zarządzana jest przez ludzi, którzy myślą, że marzeniami można nadrobić kompetencje... a to raczej jest trudne. W pierwszym kwartale podobno trwały super promocje 1+2 gratis, aby sprzedać towar, na który do 2017 były zawiązane rezerwy na zapas. I wszystko było w super ofertach cenowych...... wszystko po to, aby był dobry wynik w q1 i emisja się udała.... propaganda sukcesu, aby inni dołożyli się do realizacji marzeń Pana Kamili, Sarapaty i Tuory. aaaaa jak prospekt przeciągnie się do publikacji wyników w q2 to będzie nieciekawie... z rozwiązań rezerw kasy w spółce nie przybywa... więc kolejna emisja potrzebna...
pierwsza koperta już była grana - zwalamy wszystko na poprzedników - druga koperta - ogłaszących wielką restrukturyzacje i nową strategie ..... teraz już czas na 3 kopertę - naszykowanie przez Zarząd 3 kopert.... Pan Urbański z Rubiconu i Pan Kalita też kiedyś uparli się, ze skoro potrafili zarobić na innym biznesie bardzo dużą kasę to w spółce kosmetycznej też potrafią... różnica między nimi a tym zarządem jest tylko taka, ze Ci mają głębsze kieszenie... niebawem będzie grane obniżenie nominału do 1 zł, aby kolejna emisji się udała, bo tą to Panowie raczej sami będą musieli zakupić.