mala firma informatyczna potrafi rozwinac sie i w ciągu kilkunastu lat zrobić obroty miliard złotych.Pamapol kilku studentow w garażu laduje do sloikow mieso i sprzedaje sklepom,gdzie jest ta firma dzisiaj.Setki takich przykladow.Nie o powierzchnie tu chodzi a o cos znacznie ważniejszego o Wartosc dla klienta kluczowa druga sprzedaż i powrot klienta.Wkleilem tu kiedyś post o wartości solara wykasowany przez admina.
To ze firmy odzieżowe wyzynaja się jak psy i tona we własnej krwi to prawda ale nie Wszystkie.Pozostaja te które tworza wartość dla klienta.Zara z roku na rok powieksza przychody dlaczego???ponieważ klienci wracają.
Gdyby klienci solara byli lojalni i wracali do tych sklepow ponownie kupując sprzedaż moglaby rosnąć spokojnie oczywiście jest pewna granica.
Dobra jakość za dobra cene to klucz do biznesu której Bogacki nie rozumie albo nie chce rozumieć może nei chce niczego zmieniac nie wiem tego.Ale bez zmian nie będzie tego biznesu nie będzie i drukowanie kolorowych gazetek nic tutaj nie da.Ludzie wroca po dobry modny ciuch w przyzwoitej cenie.
I jeszcze jedno w momencie w którym firma niszczy wartość nie jest w stanie wykreować realnej gotówki ze sprzedaży brak jej rentowności otwieranie kolejnych sklepow powiększanie powierzchni i zwiększanie kosztów jest podżynaniem sobie gardła.