W obecnej sytuacji wygląda to zgoła inaczej; spółka pozyskała nowego większościowego akcjonariusza, powzięto uchwały na temat podniesienia kapitału spółki, powzięto uchwałę na temat dalszego funkcjonowania spółki, w trakcie przygotowań jest plan inwestycyjny polegający na modernizacji parku maszynowego. W chwili obecnej spółka otrzymuje wsparcie finansowe w formie pożyczek na bieżącą działalność. Istnieje pewna niepewność odnośnie kontynuacji działalności w aspekcie głosowania wierzycieli nad układem. Biorąc pod uwagę wszystkie aspekty Zarząd spółki widzi swoje miejsce na rynku piw jako producent uznanych i rozpoznawalnych marek Noteckie, Konstancin i Gniewosz. NOTECKIE z długoletnią i bogatą historią i niezmiennie wysoką jakością od lat, KONSTANCIN – brand przywrócony do „życia” w roku 2015, kojarzący się z piwami Premium, GNIEWOSZ – najmłodsza marka w portfelu Browaru Czarnków doceniana w całej Polsce.