Pisalem to juz duzo wczesniej, ze spolka jest na etapie, gdy twarde dane musza potwierdzic wycene spolki. Same perspektywy juz nie wystarcza. Zakladalem, ze sprzedaz w 3 kwartale byla slaba ( przynajmniej w tym sensie, ze wycena znaczaco odbiega od fundamentow) i to potwierdzaloby sie w zachowaniu kursu. Eventy, jak ten zaplanowany w pazdzierniku, wpisuja sie w ich strategie marketingowa, gdzie ich bezposrednim klientem jest salon beauty lub hurtownia specjalistyczna (a wiec klient branzowy). Budowa takiej bazy klientow moze jednak potrwac jeszcze dlugo. Jezeli jednak ich produkt okaze sie lepszy od innych i cenowo atrakcyjny to ten pomysl ma sens. Tylko, ze niestety troche czasu to zajmie ( i pytanie, czy sa w stanie sprzedawac w takiej formule kilkanascie tysiecy lakierow i innych produktow miesiecznie) Konkurencja tez pewnie nie spi. Ciekawi mnie, jak postepuje sprawa z certyfikacja grafenu, bo jakos cicho o tym. Obecna wycena spolki, wydaje mi sie byc wciaz jeszcze zawyzona, trzeba przy tym liczyc sie z zamrozeniem kapitalu na dluzszy czas. Moim zdaniem, lepiej poczekac na jakies konkretne informacje i konkretne dane.