Bez przesady, gry survivalowe to long sellery, wystarczy dodawać odpowiedni content do gry. Jeśli developerzy będą w miarę szybko łatać największe dziury a to robią błyskawicznie - pierwszy patch po paru godzinach od premiery to jest bardzo duża szansa na szybki wzrost ocen powyżej 70% co jest już dobrym wynikiem na EA i ogromnie pobudzi dalszą sprzedaż w dłuższym okresie czasu. Wielu chętnych sądząc po początkowych komentarzach wstrzymało się z kupnem do końca promocji aby zobaczyć czy średnia ocen nie pójdzie w górę a idzie szybko i zdecydowanie w kierunku +80%
O wpływy ze sprzedaży bym się nie martwił, na tą chwilę estymowana sprzedaż w widłach 30 000 k kopii. A to przecież dopiero początek strumienia gotówki jaka będzie płynąć do spółki.
Moim zdaniem reakcja rynku jest mocno przesadzona i dla mnie to okazja do kupna akcji w dół.