Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  490,00 zł , zmiana od tamtej pory: -8,16%

Re: Jak to jest z Wishilista?

Zgłoś do moderatora
Więc to ze w followersach jest inne miejsce niż na wishliscie jest zupełnie normalne po pierwsze fllowersi nie są tym samym co wishlistujacy po drugie tak jak kolega zauwazyl pewnie nie tylko liczy sie liczba wishlistujacych ale i tempo przyrostu. Aczkolwiek przykład podany jest zły bo nie ma na tablicy memdelejewa przypadków gdy gra z 10 razy wyższa liczą obserwatow przegrywa z bardziej dynamiczna. To są bardziej przypadki ze gry mające o 30-50% wishlistujacych wiecej ale słabe tempo przyrostu potrafią nieraz przegrywać z grami które maja o 30-50% wishlistujacych mniej ale są super dynamiczne na przyroście. Generalnie jednak liczba wishlistujacych jest największą determinanta. Wystarczy popatrzeć na top100 wishlisty

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
CREEPYJAR 0,22% 450,00 2025-09-19 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.