Najbardziej zmotywowanymi do udzielenia opinii klientami są zawsze ci, którzy dają negatywne opinie. Łącząc to z ogólną mała ilością opinie dostajemy duże ryzyko wystąpienia zaburzenia prawdziwego obrazu firmy. Reasumując, negatywnych opinii nigdy nie należy ignorować, ale należy je brać pod uwagę tylko i wyłącznie, jeśli mamy odpowiednio duża próbę. W tym przypadku nie mamy. Bardzo dużo dobrych firm ma niskie oceny na Googlach, zrobione tylko kilkoma wpisami niezwykle zmotywowanych osób. Jeśli o to się rozchodzi przynajmniej, to faktycznie, jak napisał kolega powyżej, lepiej sugerować się opiniami o ich konkretnych produktach, które sprzedają np. w allegro i są oceniane przez setki, bądź tysiące ocen - będzie to znacznie bardziej miarodajne. Prawdopodobieństwoa sukcesu nie idzie wyliczyć, ale idzie określić ryzyko, bo dla mnie inwestycja jest dobra, jeśli niesie niskie ryzyko dużej straty. Jak jest w przypadku BSHUB? Na to niech każdy sam sobie już odpowie. Pozdrawiam i życzę przepysznej kawusi.