Forum Giełda +Dodaj wątek

Re: JAGO zamykac oczy i walic do worow poki jest cena i towarek

Zgłoś do moderatora
to info z X-2010

Kapitalizacja Jago to obecnie około 63 mln zł. W pierwszym półroczu spółka miała ponad 10 mln zł straty netto i 6 mln zł straty operacyjnej. Od kilku tygodni na każdej sesji sprzedaje mały pakiet akcji własnych oraz zależnego Zrembu-Chojnice.

— Z powodu tych operacji pokażemy sporą stratę netto, bo sprzedajemy znacznie poniżej ceny nabycia — sygnalizuje Maciej Niebrzydowski.

Dlaczego więc Jago sprzedaje papiery po nieatrakcyjnej cenie?

— Po pierwsze — od dawna deklarujemy, że są na sprzedaż
. Po drugie — wyświadczamy przysługę drobnym inwestorom, którzy mogą tanio kupić dobre akcje — ripostuje Maciej Niebrzydowski.
AKCJA CHODZIŁA PO 1,50 ZŁ.......
TERAZ AKCJE SĄ PO 70 GROSZY !!!!!!!!!!!!!..........A SPÓŁKA JEST TRUPEM !!!!!!!!!!!!!!!!!

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
JAGO -66,67% 0,01 2012-10-24 15:27:14
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.