Bajołek w PB:
https://www.pb.pl/odziezowka-nadaza-za-moda-na-technologie-1100591?smclient=9de23745-7d95-11e6-874d-0cc47a1256ac&utm_source=salesmanago&utm_medium=email&utm_campaign=default
Wyszukuj głosem
Tradycyjne sklepy muszą pamiętać o konkurencji ze strony platform takich jak wybierający się w tym roku na GPW Answear. Dzięki działalności wyłącznie w internecie może skupić się na rozwoju technologii związanej tylko z tym kanałem.
– W zeszłym roku inwestycje w nowy magazyn, automatyzację i rozwój IT pochłonęły około 20 mln zł. Od kilku lat co roku inwestujemy w technologię kilkanaście milionów złotych i planujemy utrzymać ten poziom – wyjaśnia Krzysztof Bajołek, prezes Answear.
Spółka ma własny zespół programistów. W I kw. 2021 r. wprowadzi w Polsce system obecny już na innych rynkach. Klienci skorzystają nie tylko z dopracowanej wyszukiwarki tekstowej, ale też z głosowej i graficznej, co ma ułatwić i przyspieszyć składanie zamówień.
– Pracujemy także nad nowym systemem rekomendacji. Przypiszemy konsumentów do rozmaitych segmentów na podstawie historii ich zakupów i sposobu poruszania się po naszej stronie, co pozwoli nam dokładniej polecać im produkty – mówi Krzysztof Bajołek.