Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  0,97 zł , zmiana od tamtej pory: -70,72%
Celują w transfery na rynki o dużych wolumenach, takie jak Nigeria i Indie! Wzrost liczby użytkowników to prawdopodobnie efekt kampanii skierowanej na Nigerię. Skierowanie kampanii do pracowników z Indii może skutkować jeszcze większym przyrostem. Liczba Hindusów pracujących poza granicami kraju jest znacząca!!! Cały czas trzeba też mieć na uwadze przelewy do Turcji, kolejnego kraju ze znaczną emigracją zarobkową swoich obywateli!!! Zobaczymy, jakie będą liczby po I kwartale?!
  • INFO Autor: ~TRS8
  • Re: INFO Autor: ~TP
  • Re: INFO Autor: ~Mateusz
  • Re: INFO Autor: ~LEH
  • Re: INFO Autor: ~Mdl
  • Re: INFO Autor: ~Mateusz
  • Re: INFO Autor: ~Omka
  • Re: INFO Autor: ~KobiBe
  • Re: INFO Autor: ~LEH
  • Re: INFO Autor: ~Xyz
  • Re: INFO Autor: ~KobiBe
  • Re: INFO Autor: ~TP

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
LUDUS 1,11% 0,28 2024-06-03 02:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.