Szanowni Państwo,
Raport za Q3 2019 obrazuje wzrost przychodów i pierwszy zysk w wykonaniu Brand24, jednak jest to jedynie prosta zagrywka na polepszenie nastrojów giełdowych NewConnect. W rzeczywistości kondycja firmy nie będzie lepsza, dopóki nie dostaniemy komunikatu o odblokowaniu dostępu do danych przez Facebooka - jest to kluczowe źródło danych, z utratą którego żadna firma w branży marketingu i PR nie poradzi sobie, chcąc śledzić opinie nt. marki czy potencjalne sytuacje kryzysowe.
Zobaczymy wszyscy ogromne spadki zarówno ARPA jak i liczby klientów, przychodów przy okazji kolejnego raportu - który z kolei będzie musiał już wykazać dane aktualne, uwzględniające również miesiące Wrzesień, Październik i Listopad. Klienci Brand24, tak jak my mają lub mieli podpisane umowy z dostawcą usługi monitoringu mediów - jednak znakomita część zrezygnuje z narzędzia, które nie spełnia swojej roli.
Zalecamy większą ostrożność w zakupie akcji tej spółki.