Zysk netto to nie wszystko. 2016 będzie gorszy niż 2015 jeśli chodzi o zysk netto to pewne ale będzie dużo lepszy jeśli chodzi o EBITDA a to oznacza że inwestycje przynoszą oczekiwane zwroty. Skończą się zwiększone nakłady na inwestycje a zysk netto sam pójdzie znacząco do góry w perspektywie następnych lat. A na zdrowy rozum 20 mln kapitalizacji dla spółki z 3 kanałami telewizyjnymi (od rebrandingu w czerwcu 2015 roku oglądalność systematycznie rośnie mimo nowej konkurencji), agencją reklamową i największą siecią DOOH w Polsce? Hm. nie wiem jak dla Was ale dla mnie to okazja. Niech jeszcze zrobi się w Polsce moda na reklamy cyfrowe i mamy od razu giganta branży bo wiadomo że póki co nie docenia się tego segmentu reklamowego choć kontakt z takimi nośnikami w przestrzeni miejskiej jest ogromny i nie może zostać niezauważony.