Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  11,40 zł , zmiana od tamtej pory: -2,19%

Re: Hunting przejęty przez gamesbox. Niezłe jaja :)

Zgłoś do moderatora
Ulg ma udziały czyli może zarobić w dwóch sytuacjach:

1. Jesli sprzeda spółę zależną jak ona wzrośnie (to jest dość prawdopodobne w perspektywie kilku lat)

2. Jesli spółka zależna zacznie wypłacać dywidendę (to jest raczej mało prawdopodobne w perspektywie kilku lat)

W pozostałych sytuacjach swoimi udziałami ulg to może sobie jedynie coś swojego podetrzeć albo się powachlować dla ochłody w lecie, o ile je sobie jakoś wydrukuje (papier cenny, a ulg zarabia od lat coraz mniej, więc wątpię by sobie na to pozwolił).

Ja tu widzę prostą drogę do tego że ultfabrik zostanie niebawem jedynie ze swoimi portami jako spółka portująca a spółki zależne przejdą na swoje i będą robić większe biznesy niż ulti.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
ULTGAMES -3,46% 11,15 2025-09-12 16:44:21
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.