Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  0,32 zł , zmiana od tamtej pory: 3 962,50%

Re: Gry facebook

Zgłoś do moderatora
Aby zrobić pieniądze potrzeba pieniędzy. Aby grac z dużym graczem, trzeba też mieć gruby portfel.
Emisja mówi tyle, że nad czymś pracują co wymaga większych funduszy - co jest informacją dobrą.
Może dzięki niej otrzymamy informację, o jakimś nowych środkach dochodu - na które jeszcze za wcześnie by się chwalić.

Nie uważam, że zarząd ma na celu doprowadzenie spółki do bankructwa.
Wystarczy spojrzeć na spółki, którym idzie dobrze jak CDProjekt. Akcjonariat głęboko wierzy w pozytywny odbiór ich produktów. Oni mają na tworzenie, marketing itd.. i wychodzi.

Natomiast nie ma produktu, którego nie da się sprzedać.

Abstrachując uważam, że przy dobrej kampanii marketingowej na którą trzeba pieniędzy nawet Cukierowo przyniosło by zyski...

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
MGAMES -29,81% 13,00 2024-11-25 11:08:50
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.