– Liczba sprzedanych sztuk jest na bardzo przyzwoitym poziomie. Na pewno cieszy fakt, że jest odbierana pozytywnie wśród graczy oraz to, że sporo się o niej mówi. Oczywiście, jak każdy zespół przy premierze swojej gry, chcielibyśmy aby te liczby były jak największe, niemniej jednak patrzymy na oceny graczy, a te są bardzo pozytywne. Pamiętajmy też, że to pierwsze dni sprzedaży, a pozytywne oceny oraz to, że o grze „się mówi” wskazują, że gra została „zauważona”. Proszę pamiętać, że jest to nasza pierwsza gra, po ponad 3 latach pracy, więc z biznesowego punktu widzenia wkrótce sprzedaż gry pokryje koszty. Natomiast każde następne sprzedaże to zysk dla firmy. Dodatkowo narzędzia, które stworzyliśmy już zostaną z nami i pozwolą tworzyć kolejne produkcje szybciej. Podobnie jak gracze i cale community graczy – zdobyliśmy setki kontaktów z dziennikarzami, tysiące z graczami, youtuberami, streamerami. Każda kolejna produkcja będzie łatwiejsza, ponieważ już jesteśmy rozpoznawalni – powiedział Przemysław Bieniek.
Prezes zaznaczył, że spółka pracuje nad portami konsolowymi oraz rozważa kontynuację Prison Simulatora.
– Tak, bardzo intensywnie myślimy nad kolejnymi częściami Prisona. Obecnie pracujemy już nad dwoma tytułami w tym temacie. Szczegóły tych projektów podamy niebawem. DLC oczywiście też jest w planach, jednak będzie realizowany w 2022 roku. W tej chwili pracujemy nad darmowymi dodatkami dla graczy – powiedział prezes Baked Games.