To dość proste, patrzy na potencjalne wyświetlenia. Kiedy mogą być najwyższe? Kiedy produkt jest już dostępny a jego grupa docelowa jest aktywna (powiedzmy np że wiedzą że mają widzów o 19:00 czy 20:00).
Tacy youtuberzy early access dostają aby ogarnąć techniczne rzeczy przed live streamem w tym rzeczy dla community typu emotki naklejki i inne duperele które oferuje Twitch i YT. Jeżeli włączyłby grę i godzinę czy dwie grzebał w settingsach to traciłby widownię a tak wchodzi przestawia to co wie że ma przestawić do przedstawienia live jednocześnie działając jak tutorial dla graczy, wejdź tu przestaw to itd. JDM na oko ma 6-15h contentu więc nie ma sensu się z tego przedwcześnie wypalać a raczej w razie czego być główną gwiazdą wydarzenia ze swoim video w odpowiednim czasie.
Influence marketing to zuo, szczęśliwie póki co wygląda na łądnie ogarnięte, Goosiest wspominał wczoraj o premierze więc na pewno coś się od niego pojawi.
PS. Widziałem reklamy na reddicie więc performance też powinien już ruszyć, serio panowie, aby im tam wrzucać w komentarze genitalia? Który to przyznać się.