Szanowni Państwo!Dziś,jak hodowca zwierząt futerkowych fraktali (metafora) napisał ostatni post dużymi literami,musiałem odezwać się.Może na giełdzie nie znam się tak jak inni ale jeżeli chodzi o psychologię zachowań ludzi to jestem w temacie z racji wykonywanego zawodu.