W ramach Aneksu nr 2, na podstawie którego Umowa otrzymała nowe brzmienie, Spółka zobowiązała się do stworzenia i publikacji Gry oraz dodatku do Gry pt. "Chornobyl Liquidators - Supporter Pack" (dalej: Dodatek) na platformie Steam w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 czerwca 2024 r. (przesunięcie z 26 kwietnia 2024 r.). W celu realizacji powyższego przedmiotu Umowy Inwestor zobowiązuje się do współfinansowania produkcji i wsparcie popremierowe Gry oraz Dodatku kwotą nie przekraczającą 1.800.000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych) netto (wzrost o 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) netto), z czego:
- 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych( netto, jako pierwsza transza, będzie stanowiła bezwarunkową wpłatę inicjacyjną,
- 1.200.000,00 zł (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych) netto zostanie wypłaconych Spółce w kolejnych ośmiu równych transzach, tj. po 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) netto, po ukończeniu poszczególnych etapów produkcji Gry i Dodatku określonych w Umowie,
- 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) netto, jako dziesiąta transza, zostanie wypłacona Emitentowi 6 czerwca 2024 r., o ile do tego momentu odbędzie się premiera Gry oraz Dodatku na platformie Steam,
- 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) netto, jako jedenasta transza, zostanie wypłacone Spółce w ramach wsparcia popremierowego najpóźniej w ostatnim dniu kalendarzowym czerwca 2024 r., o ile premiera Gry oraz Dodatku na platformie Steam odbędzie się w terminie wskazanym powyżej, a także o ile liczba sprzedanych egzemplarzy Gry, w ciągu 72 godzin od premiery, przekroczy 15.000 (słownie: piętnaście tysięcy) sztuk netto (tj. po odjęciu zwrotów),
- 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) netto, jako ostatnia, dwunasta transza, zostanie wypłaconych Emitentowi w ramach wsparcia popremierowego najpóźniej w ostatnim dniu kalendarzowym lipca 2024 r., o ile premiera Gry oraz Dodatku na platformie Steam odbędzie się w terminie wskazanym powyżej, a także o ile liczba sprzedanych egzemplarzy, w ciągu 72 godzin od premiery, Gry przekroczy 20.000 (słownie: dwadzieścia tysięcy) sztuk netto (tj. po odjęciu zwrotów)