„Sprzedaż miliona sztuk”, „potencjalni klienci”:) Ajtuś, zluzuj gumkę i przestań brandzlować się rojeniami jak Bayer Full o 40 milionach sprzedanych płyt w Chinach:) Nie chodzi o to, ile procent Pico ma w Azji, tylko ile na tym zarobi Carbon. Jezeli ma 6% globalnie, to ma 6% globalnie, co znaczy, ze 6% wiecej uzytkownikow gogli VR bedzie moglo kupić Wizardsów. myk z tymi 5 milardami jest taki, ze moze i jest 5 miliardow ludzi, ale gogle ma co stutysieczny, a w takich Stanach Oculusa co tysieczny, mimo, ze tylko 300 milionów ludnosci. I nagle okazuje sie, ze masz wiecej gogli w Ameryce czy Europie, i robisz na nich wiecej kasy, niz w tej pieciomiliardowej Azji. Mam nadzieje, ze dobrze wyjasnilem i juz rozumiesz:) Dodatkowo jest specyfika rynku, a gry Carbona sa „zachodnie” i wcale nie muszą chwycić. Nie bez przyczyny jrpg jest superpopularne w Japonii a niszowe na zachodzie.