No pewnie, a świstak siedzi i zawija w sreberk.
Wypowiedź z 07.11.23
"Premiera i promocja gry idą zgodnie z naszymi założeniami. Wiedza odbiorców i zainteresowanie naszym debiutem jest duże i cały czas rośnie, gdyż mamy przy tym bardzo zadowalające wyniki mediowe. +Niezwyciężony+ trafił do tysiąca influencerów, w tym wielu najwyżej zasięgowych oraz znaczących mediów na całym świecie. Aktualnie status recenzji naszej gry (...) na Steamie to +Bardzo pozytywny+, ponad 93 proc. dobrych recenzji. Nie chcemy zwalniać tempa. Mamy bardzo precyzyjne plany marketingowe, w których zawierają się intensywne działania sprzedażowe, wizerunkowe w różnych wariantach, uwzględniając różne zmienne w sytuacji na rynku" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, szef marketingu spółki Maciej Dobrowolski.
Ja im nie wierzę, skad wezmą pieniądze na dalszą działalność przy ich kosztach? Jakies pomysły?