Forum Giełda +Dodaj wątek

Re: Dzwoniłem do Weedo jako klient :-)

Zgłoś do moderatora
Tzn piszemy o wyrabianiu targetu czy o monitoringu pracowników ?
I w czym niby ta aplikacja ma pomóc, w wyrabianiu targety ? Jeżeli pracownik jest beznadziejny to mu nawet Twój polski Steve nie pomoże :-)

Nie kompromituj się dziewczyno. Nie szanuje się pracownika to robi się dym pracodawcy i tyle w temacie.

anal napisał: "wyobraź sobie , że z ich aplikacją pracodawca śledzi każdy ruch, gdzie gość jeździł, ile czasu gdzie stał
gdzie maile wysyłał, gdzie dzwonił"

Czyli pracodawca będzie naruszał prawo do ochrony korespondencji, może zwolnić takiego pracownika, ale pracownik może pozwać pracodawcę do sądu i wygrywa :-)


Kamery w sklepach służą bardziej bezpieczeństwu. Porównujesz kasjera z biedronki do przedstawiciela handlowego z Żywca :-)

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
SEAMASTER 0,00% 0,00 1970-01-01 01:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.