Do kluczowych projektów, realizowanych przez Madmind Studio, spółka zalicza gry:
- Paranoid,
- Tormentor,
- Agony: Lords of Hell,
- Sanctus.
Wszystkie powyższe gry realizowane są przez wewnętrzne zespoły spółki.
W przypadku gier Paranoid, Tormentor oraz Agony: LoH, dodatkowo, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, tworzone są narzędzia developerskie, które w przyszłości umożliwią szybszą produkcję nowych tytułów.
Kluczowymi w tym roku wydarzeniami związanymi z produkcją wymienionych tytułów będą:
- Kampania crowdfundingowa gry Agony: Lords of Hell (2022),
- Demo lub prolog gry Paranoid (2022)
- Prezentacje gier Tormentor oraz Sanctus (2022).
Z racji posiadanych obecnie zapasów finansowych, spółka podjęła decyzję o inwestycji we wszystkie powyższe projekty, zakładając wielokrotne testowanie gier zarówno przez wewnętrzne jak i zewnętrzne zespoły testerskie, oraz tzw. „Silent Reviews”. Spółka tym samym skupiona jest przede wszystkim na jakości nowych gier, co docelowo przełożyć ma się na wyższą sprzedaż gier studia.
Kolejne relacje inwestorskie planujemy publikować w każdy pierwszy piątek nowego miesiąca