To, że wybiera gry tematycznie z dużym potencjałem. Obecnie prowadzenie farmy jak i sklepu z symulatorów to bardzo fajne i dobrze sprzedające się tematy a nadal jest dużo miejsca na rynku. Barn2 ue5 a szczególnie, że coop to też w ogóle inne rozdanie. Sam barn to wielki sukces na miarę studia 30mln+ kap a coop jeżeli wyjdzie to.. wystarczy zobaczyć co daje dobry coop (Creepy Jar, Render Cube).
Także wiadomo, wtopa z Unholy ale pomimo, że chcieli dalej cisnąć temat to jednak przeanalizowali, poznali rynek, znaleźli kontrachenta i wydawcę i stają się świetną perspektywiczną półką średnią (Farm Sim + SuperStore) a może wstrzelić się w miejsce dla półki wyżej (coop Barn2).
Było to dość zaskakujące, bo mieli pętlę na szyji i emisja nie wchodziła w grę bo bessa gamingowa. Kasa utopiona w Unholy. A tutaj udało się wyciągnąć z tego max. Bardzo niespotykane w tak młodej i małej spółce.
Bym powiedział, że to taki nowy OML. Tam też wtopili ostro, mieli podobną sytuację.