Wolę to.....
Dynamicznie rozwijającym się obszarem, który zyskuje strategiczne znaczenie, jest rynek mikro-influencerów. W ciągu ostatniego roku współpracy z Klientem rozwiązania One2tribe doprowadziły do wzrostu aktywnych influencerów o 250%, a prawie wszyscy z nich (95%) kontynuują przyjmowanie próbek towarowych i udział w programach (w przypadku całego rynku wskaźnik ten jest przeszło 10 krotnie niższy). W odpowiedzi na ten trend, Spółka rozwija produkt oparty o agenta AI, który umożliwia automatyczną weryfikację treści w social mediach zgodnie z wytycznymi kampanii.
– Zainteresowanie influencerów, ich aktywność i lojalność przeszły Klienta i nasze oczekiwania. Automatyzacja procesów, w tym oceny treści publikowanych na podstawie wytycznych kampanii, daje nam możliwość oferowania na rynku nowego modelu biznesowego, który pozwoli na obsługę kampanii na znacznie większą skalę, przy zachowaniu rentowności. To segment o dużym potencjale (trzykrotny wzrost rynku w ciągu ostatnich pięciu lat) i realnym przełożeniu na przychody. – komentuje Radosław Sosnowski, Prezes Zarządu One2tribe S.A.